wtorek, 17 listopada 2009

Szaleństwo!

Aktualnie siedzę chora w domu, już od piątku. Pierwszych parę dni było fajnie, ale teraz energia mnie rozpiera. Aby zabić nudę i choć chwilę nie czuć się w domu jak w areszcie postanowiłam napisać kolejnego posta dzisiejszego dnia. Nie mam żadnych czytelniczek, więc nie będą czuły się zbulwersowane tym wysypem notatek.

Dzisiejszy dzień zaczęłam od lektury 'Laterna magica' Bergmana i tak mi czas zleciał do południa. Wstyd pisać, ale od tamtej pory nie zrobiłam nic konstruktywnego. Ups, przepraszam! Założyłam bloga! A skoro przy nim jesteśmy to czas zaprezentować kolejną odsłonę, tym razem z końca września. Piękna, słoneczna sobota w Kołobrzegu, gdzie wraz z rodzcami udaliśmy się by odebrać moją siostrę z sanatorium.Na podróż ubrałam się przede wszystkim wygodnie, strój się sprawdził w stu procentach!
koszula- męski h&m
ramoneska jns- zara
legginsy- zara
okulary- stoisko uliczne we Władysławowie
kolczyki- robione na zamówienie

9 komentarzy:

  1. ajj, fajnie tu bardzo!!uwielbiam takie czuby na lbie. pozdrawiam i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, pierwszy komentarz! ciesze się, że Ci się podoba i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także trzymam kciuki!
    Fajny look - i męska koszula + leginsy to lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja również życzę powodzenia,zapowiada się bardzo ciekawie:)pozdrawiam i dodam-bardzo fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kraciaste koszule! Powodzenia w prowadzeniu bloga!:)

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz!

    właśnie jesteśmy w trakcie montażu ;) z jakiego miasta jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki!
    W takim razie życzę powodzenia! z Warszawy (tylko proszę bez uprzedzeń:P)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jak to mówię 'kokon' ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham męskie koszule!!! No i moja ukochana fryzurka :)))

    OdpowiedzUsuń